We are all mad here.

Oly szövetből vagyunk, mint álmaink, s kis életünk álomba van kerítve.

meeting points.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.04.28. 18:36 szia.zsoofi.

Nem hittem volna, hogy ennyi idő után tudlak még így szeretni. Azt tudtam, hogy szeretlek, de azt, hogy így... nem gondoltam volna.

Örülök, hogy rájöttem, hogy még is. Annyira jó most éppen ez az egész. Annyira boldog vagyok, amikor veled vagyok. Melletted az lehetek, aki tényleg valójában én vagyok. Melletted sírtam, nevettem, csalódtam, örültem és szerettem az elmúlt majd egy évben. Nagyon sokat jelentesz nekem, és lehet, hogy pont ezért, mert annyi mindent átéltünk már együtt. Nem gondoltam, hogy ezt valaha is kimondom majd, de úgy érzem, hogy te vagy a társam. Te vagy a társam... ez a legjobb szó rá. Te tanítottál meg szeretni, érezni úgy igazán... és azóta is szeretlek.

www.youtube.com/watch

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoofi.blog.hu/api/trackback/id/tr612862502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása