We are all mad here.

Oly szövetből vagyunk, mint álmaink, s kis életünk álomba van kerítve.

meeting points.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.06.12. 17:53 szia.zsoofi.

majd minden eltűnik...

elvisz minket a szél.

 

jajj annyira nem tudom mit érzek. mérges vagyok, igen mérges vagyok, pedig nem szoktam.! Csalódott is vagyok, és meguntam.! Olyan dolgokat vágtok a fejemhez, amik alaptalanok. Visszamaradottak vagytok, és nem veszitek, nem veszed észre, hogy én mennyi mindent megteszek érted vagy értetek.! És soha, soha nem kérek cserébe semmit, nem is mondom, mert szeretem ha jól érzed magad, és jól esik adni, de ezek után a pofátlanság teteje az amit a fejemhez vágtok. Elegem van.! Elegem van ebből az egész szituációból, nem akarom többé törni magam a te boldogságodért, úgy, hogy közben te a szemembe hazudsz, kijátszol a hátam mögött, semmibe veszel és soha, soha nem jut eszedbe, hogy nekem is adj valamit.! Pedig megérdemlem.! és ez nem nagyképűség, ez egyszerűen járna.!

és meg kellene becsülnöd.! ha igazán szeretsz, meg kellene becsülnöd azt, hogy még mindig itt vagyok.! Azok után, amiket te tettél velem a hátam mögött, mind azok után még mindig itt vagyok, és neked minden erőddel azon kellene törnöd magad, hogy helyrehozd, de te egyszerűen belesz*rsz az egészbe, ráadásul még folytatod is és hülyének is nézel.!

Nem vagyok hülye.! Nem leszek még egyszer hülye.! 

még egy apró rezzenés ezzel a témával kapcsolatban és én is ugyan úgy belefogok sz*rni az egészbe, és csak magadat okolhatod majd, mert tudod jól a következményeket...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoofi.blog.hu/api/trackback/id/tr162978172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása