We are all mad here.

Oly szövetből vagyunk, mint álmaink, s kis életünk álomba van kerítve.

meeting points.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

sziia. zsófi vagyok.

2011.03.30. 19:56 szia.zsoofi.

Szeretném megismerni magamat.!

Szeretném, hogy ha néha elgondolkodnék azok, hogy mit szeretnék csinálni. Felkelek és minden napom ugyanúgy telik és már annyira benne vagyok ebben a mókuskerékben, hogy magától értetődik, hogy mit fogok tenni, hogy hova fogok menni és nem is jut eszembe semmi, csak rutinszerűen végrehajtom a dolgokat. Mikor mondtam magamnak utoljára hogy :

' Most én, Zsófi elmegyek a menzára ebédelni. És mi lenne ha inkább beülnék valahova pizzázni vagy vennék egy gyrost?'

'Most én, Zsófi lemegyek a büfébe és kikérem a szokásos kávémat. És mi lenne, ha inkább vennék egy Topjoyt és megnézném benne a mondatot?'

' Most én, Zsófi befekszek az ágyamba és berakok valami filmet. És mi lenne, ha inkább tovább olvasnám a Büszkeség és Balítéletet?'

Emiatt unalmas minden napom. Szeretnék új dolgokat csinálni. Szeretnék új emberekkel megismerkedni. Szeretném ha lennének céljaim és tudnám, hogy mit akarok majd kezdeni magammal a jövőben. Szeretném, ha lenne értelme az életemnek.

Nem sírom vissza a régi időket, szó sincs róla, de tegnap visszaolvastam a naplómat. Annyi ember volt körülöttem. Mindig történt valami. Hova lettek az események, a véletlenek, a nevetések, a sírások, az érzelmek, a kalandok, a tervek, az emberek?! Megállt körülöttem a világ...?

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoofi.blog.hu/api/trackback/id/tr352786153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása