We are all mad here.

Oly szövetből vagyunk, mint álmaink, s kis életünk álomba van kerítve.

meeting points.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

nem tudom, hogy mit vársz tőlem....

2011.03.20. 18:29 szia.zsoofi.

Mit is írhatnék végül is? 

Már magamon is csak nevetek. Már mindenkin csak nevetni tudok. Hogy jutottunk ilyen mélyre? Mi történt aminek nem kellett volna?

Nem tudom mit tegyek. Nem tudom mit hiszek. Nem tudom, hogy érdekel-e, Nem tudom, mi fog történni. Nem tudom, mi az igaz. Nem tudom, hogy ki vagyok. Nem tudom, hogy mit vársz tőlem...

Nem tudom, hogy mit vársz tőlem.! Már annyiszor elmondtam ezt az egy mondatot, annyiszor leírtam, de ez pattog bennem. Nem tudom, hogy mit vársz tőlem, nem tudom azt sem, hogy mit várok magamtól.

Nem akarok ezzel szembenézni.! Nem akarom felfogni, hogy egy éve teljes hazugságban élek.! NEM AKAROM.! Én ezt nem érdemeltem meg, és ez az ami a legjobban fáj.! Az, hogy mindig is tudtam, csak nem akartam róla tudomást venni, és most a pofámba tolták.! és már megint még is mit vársz tőlem.?

Legszívesebben elszállnék innen... én nem akarok egy ilyen világban élni. Nem akarom tűrni a folytonos hazugságokat. Nem akarom a megaláztatásokat. Nem akarom a kételyeket.

ÉN EZT ROHADTUL KURVÁRA NEM ÉRDEMELTEM MEG.! 

SOHA.!

én mindig ott voltam... én mindig... de ez már lényegtelen. és bűntudat nélkül jelentem ki, hogy nem érdemelted meg. sok mindent tettem érted, amit másért kellett volna. És én boldog voltam, mert fogod a kezem. Mert ott vagy, és csak velem. Boldog voltam, mert azt hittem, hogy ez az egész őszinte és igaz. Hogy kincset találtam. És soha, Soha, SOHA nem volt igaz.! Egy kib*szott percre sem.! És igen, bánom.! Ha tudtam volna, mi történik én már rég nem itt lennék.! DE NEM TUDTAM.! És annyira nem tisztelsz, hogy a pofámba vágd, hogy 

' bazdmeg te ribanc rosszul döntöttem! Te nem kellesz nekem.!'

és kimondhatatlanul, leírhatatlanul rossz, hogy bánok minden egyes percet, amikor boldog voltam melletted...

és nem tudom... nem érzem valahogy, hogy... hogy neked is ilyen rossz. de nem is kell neked annak lennie... én csak egy hiba. egy hiba, aki soha nem volt neked elég...

és írtam... igen leírtam, mert nem akartam hogy, az előző bejegyzés legyen az utolsó, a pillanatkép, mert most nem az van... de nem is volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoofi.blog.hu/api/trackback/id/tr492756543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása