We are all mad here.

Oly szövetből vagyunk, mint álmaink, s kis életünk álomba van kerítve.

meeting points.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.03.01. 14:59 szia.zsoofi.

Lenyugodtál? Igen, lenyugodtam. Vagyis inkább belenyugodtam.

Még soha nem éreztem ezt. Ennyire erősen. Nem fogok csinálni semmit... senkivel. Nem is akartam semmi extrát. Nem is akartam nagy dolgokat. Nem akartam sok mindent. Nem akartam semmi olyat, ami sok áldozatot igényel. Nem akartam én mindenkitől figyelmet. Nem akartam... én csak egy hétvégét kértem tőled. Csak egy kis időt kértem, és csak tőled. Mástól én már nem várok semmit...sőt tőled sem vártam soha semmit. Nem is kértem tőled soha semmit. Én... most is csak annyit szeretnék, hogy legyél velem.! És nem érdekel, hogy mit csinálunk, és hol.! És... én mindösszesen ennyit kértem. És nekem annyira fáj, hogy ezt kapom tőled.! Miközben én mindig próbáltam melletted lenni mindenben.! Én mindig ott voltam, ha hívtál.! Én úgy érzem mindent megtettem.! És... tudod, hogy ez nekem fontos, hogy ilyen nekem csak egyszer van. És tudod, hogy...hogy én szeretnék veled lenni. És te nem is akarod megérteni, nem is próbálod... és én már nem tudom.!

Nyilván én ez vagyok, ennyi vagyok... számodra, és mindenki számára.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoofi.blog.hu/api/trackback/id/tr242701414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása