We are all mad here.

Oly szövetből vagyunk, mint álmaink, s kis életünk álomba van kerítve.

meeting points.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.08.15. 16:18 szia.zsoofi.

Az Augusztusom első két hete elég megosztott volt, mivel az elsőn végig dolgoztam, a másodikon pedig egy napot kivéve, itthon unatkoztam.

Egyesek Pestre költöztek, mások Németországba mentek, és olyanok is vannak, akik nyári iskolába járnak a nyelvvizsga megszerzése céljából vagy éppen autót vezetnek, hogy elmondhassák magukról; nekik van jogosítványuk.

Én továbbra is szabadon élvezhetem a szürke, kisvárosi életemet, ami ebben a tanévben, az utolsóban ( !, 6 év gimnázium után ez is eljött )még üresebb lesz, ugyanis azok az emberek akikkel együtt nőttem fel, legalábbis nagy százalékuk, átült a felsőoktatás padjaiba. ( a nulladik osztály hátulütője)

Az itthon töltött egy hetemben végre meglátogattam Rékát, akinek tönkrement a telefonja, ezért nem tudok vele a közeljövőben nagy dumapartikat csapni hétvégente nagy bánatomra. Végig telefonáltam Esztivel, aki kivételesen nem Szegedre, Pestre vagy külföldre, hanem Szombathelyre költözött, két estét. Végignéztem a Szex és New York 4. évadját, aminek köszönhetően a filmlistámmal sehogy sem haladok. Újradekoráltam a falam, és kiszelektáltam a ruhásszekrényem, viszont a kinyomtatni való fényképeket még mindig nem vittem el a Fuji-ba, és kiolvastam a Glamour-t és a Cosmopolitan-t, illetve egy könyvet, amit a könyvtárból vettem ki. Végignéztem 2154 oldal koktélruhát az Ebay-en, aztán úgy döntöttem, hogy nem kockáztathatok meg egy felpróbálás nélküli vásárlást ilyen fontos eseményre, mint a szalagavatóm, és végre, egy hónapnyi tervezés után beültem a Roberto Gyros-oshoz ebédelni, abból a célból, hogy közelebbről is szemügyre vegyem az óriás akváriumot, amiben fél méteres aranyhalak, és egy egy méteres mini cápa úszkál. Teljesen megérte.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoofi.blog.hu/api/trackback/id/tr133155763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása