We are all mad here.

Oly szövetből vagyunk, mint álmaink, s kis életünk álomba van kerítve.

meeting points.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.04.13. 20:32 szia.zsoofi.

Ezen a héten volt a költészet napja, ami alkalmából a nagyszünetben közös versmondás volt az udvaron. Kb. 100-150 ember jött ki, és mondta el velünk egyszerre az Akarsz-e játszani? című verset Kosztolányitól. Nagyon szeretem azt a verset, bár szerintem egy kicsit összevisszaság volt ez az egész.

Tegnap sokat beszélgettem Rékával, már nagyon hiányzott, hogy valakinek mindent el tudjak mondani magyarázkodás nélkül, anélkül, hogy évekre visszamenőleg kelljen leírnom minden egyes apró részletet, hogy megértse valaki a gondolatmenetemet. Szeretem, hogy ő az egyetlen ember, aki tudom hogy megért, anélkül, hogy el kelljen mondanom a mögöttes dolgokat, mert én soha nem úgy következtettem tettekből mint a legtöbb ember,  és a történések, cselekvések sem azt a reakciót váltják ki belőlem, amit szokásosnak lehet nevezni. Nehéz eset vagyok.

Össze kéne már szednem magam, mert nem nagyon tudom betartani ezt az új élet dolgot. Egyszerűen imádok enni, sajnálom dagadt vagyok, és tudom, hogy tudnék ezen változtatni, de nincs meg hozzá az erőm és a kitartásom jelenleg. Túl sok negatív dolog történt velem az elmúlt időszakban és nem vagyok hajlandó lemondani a sajtról, a büfés melegszendvicsről és legfőképpen a chips-ről TV-zés közben.!

A lényeg, hogy úgy köhögök, mint egy üszkös vénasszony már péntek óta, és ez szerintem a tesi órai magassarkúban, ligetben futás eredménye. A legrosszabb, hogy egyáltalán nem adja jelét, hogy el akarna múlni.! Mármint a köhögés...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoofi.blog.hu/api/trackback/id/tr172824111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása