We are all mad here.

Oly szövetből vagyunk, mint álmaink, s kis életünk álomba van kerítve.

meeting points.

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

S.A.

2011.01.28. 19:42 szia.zsoofi.

Számoltam. És rájöttem, hogy kevés vagyok... kevés vagyok az álmaimhoz, a terveimhez és minden féle távoli jövővel kapcsolatos elképzelésemhez.

Tudom, hogy nem akarok férjet, és főként nem akarok gyerekeket. Örökbe akarod majd fogadni egy néger kislányt. Külföldön szeretnék élni, még ha nem is örökre. Szeretnék a tengerparton dolgozni egy kis kávézóban. Szeretnék látni egy Grand Slam döntőt. Minden vágyam az a londoni piros busz egy autóbontóban, Pesten. Újra el akarok jutni Prágába.

Zsófi a nevem. Régen Zsófiána voltam, most Rozzsi vagyok. Én legfőképpen Sophie Ann szeretnék lenni, ezért ahogy lehetőségem lesz rá felveszem második névként az Anna-t. Így leszek majd Zsófi Anna.

Szeretnék író lenni. Könyveket akarok írni. De én nem tudok írni... írom ezt a blogot, amit naponta több mint százan megnéznek és ez nem sok, de számomra több mint amire gondolhattam. A forgatókönyv írás is érdekelt, de már rájöttem, hogy nem tudom szögletes, forgatókönyv formába sűríteni a képeket amik bennem vannak. Összefüggő mondatok kellenek, több oldalas szinopszisok...csak kigondolni, megfogalmazni és írni és írni és érezni, ahogy megvalósítod önmagad.

Érdekel a pszichológia... NAGYON akarok pszichológiát tanulni, de nem vagyok hozzá elég okos, számomra lehetetlen bekerülni a pszichológia szakra a csekély 400 pontommal. Nincs más választásom... muszáj szülnöm egy gyereket a plusz 40 pontért.

Minden álmom, hogy sportkommentátor legyek. Ez az életcélom, ez az amit soha nem unnék meg, amiben kiélhetném magam.! A szakirányom a tenisz lenne... mindent tudnék róla. MINDENT! Olyan legendákkal készíthetnék riportokat, akiknek a közelükbe férkőzni is lehetetlen. Több mint biztos vagyok benne, hogy ez csak egy álom marad, mivel beszédhibás vagyok. Hadarok és bizonyos szavakat és mondatkezdéseket egyszerűen nem birok kimondani, mert annyira gyorsan akarok beszélni, hogy összeakad a nyelvem... de muszáj megpróbálnom!

Tehetségtelen vagyok. Nincs semmi amiben annyira jó vagyok, hogy kezdhetnék vele valamit... akarok egyetemre járni, akarok diplomázni, dolgozni és saját lakásban élni és eltartani magam, és minél harabb!

De bennem nincsen semmi ami a társadalom számára hasznos lenne... nincs rám igény.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoofi.blog.hu/api/trackback/id/tr682621668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nehiddel 2011.01.28. 21:51:29

Zsófi, ne beszélj butaságokat. Tudod hány korodbeli csaj ír (egyáltalán) így? egy sem. te látod magad, a világot, sőt meg is tudod fogalmazni. ALKOTSZ. és ezáltal érsz valamit. többet, jóval többet mint az átlag.
holnap felhívlak.

ria.nás 2011.01.31. 14:07:27

Helyes. Az hogy így gondolkodsz. Ezek a gondolatok visznek előre. Bár öreg vagyok, még emlékszem a tizen-húsz éves énemre. Soha nem gondoltam volna, hogy gyerekem (nem hogy több!!!!) lesz, hogy képes leszek megélni, élni.... Az álmok előre visznek! És én látom, tudom, hogy van egy csomó képességed, amelyek átlagon felüliek, csak még éretlen vagy! :) Anyád :)
süti beállítások módosítása