We are all mad here.

Oly szövetből vagyunk, mint álmaink, s kis életünk álomba van kerítve.

meeting points.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.01.26. 19:59 szia.zsoofi.

Furcsa belenézni a tükörbe és semmit sem látni... csak érezni ahogy üres vagy. Álmok nélkül, lehetőségek nélkül, vágyak nélkül és minden féle remény nélkül.

Üres vagyok...

A napjaim értelmetlenek. A jövőm, mint olyan nem létezik.Én elvesztettem mindent... elvettek tőlem mindent. Az álmaim, a lehetőségeim, a reményeim...

Eltüntek az életemből a fontos dolgok... a boldogság, az ahogyan mindig mosolygok, ahogy megölellek titeket, ahogy teliszájjal nevetek...

Már fáj nézni a régi képeket. Annyira fáj látni, hogy milyen boldog voltam. Mégis úgy gondolom, hogy én nem változtam! Még mindig tudnék nevetni, táncolni, kiabálni, futni, ölelni, beszélni és boldog lenni...

de ti már nem vagytok itt. semmilyen formában. ez a ti döntésetek volt, és ez a különbség, ez az ami fáj...ez az egyetlen egy.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoofi.blog.hu/api/trackback/id/tr192616429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása