We are all mad here.

Oly szövetből vagyunk, mint álmaink, s kis életünk álomba van kerítve.

meeting points.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Letters to noone.

2010.12.25. 21:18 szia.zsoofi.

Kedves Te.!

Azt mondják, hogy a jóbarátok hosszú időt tudnak úgy eltölteni, hogy ne beszélnének egymással vagy ne látnák egymást, és mégsem kérdőjelezik meg a barátságukat. Ez az a fajtája a barátságnak, amely olyan mintha épp tegnap láttátok volna utoljára egymást. Én olyan szerencsés vagyok, hogy van egy ilyen barátom.

Veled akkor is óráka, sőt napokat tudok úgy lenne, hogy nem unatkozok, ha elötte hónapokig nem láttalak, és akkor is tudtam veled valamiről beszélni mindig, amikor naponta ott ültünk egymás mellett. Te vagy az akivel ugyanúgy eltudok menni bulizni és csak beszélgetni is.

Hozzád fordulok depiben, hepiben mert tudom, hogy te vagy az aki megért. Aki velem szidja azt az embert, aki megbántott, vagy velem nevet. Aki akkor is mellettem van, ha minden összeomlott. Te voltál ott, amikor sírva vágtáztam végig Vásárhelyen, és beállíthattam hozzád úgy, hogy nem is szóltam. Te voltál az, aki a saját szülinapján engem ápolt, ha szükségem volt rá. Aki az életem legnagyobb hibáit is megérti, és tudom, hogy bármikor segít és számíthatok rá.

Te vagy az, aki ott volt életem legfontosabb pillanatainál, aki mindent tud rólam, és én is róla. Akire az életem is rábíznám, és tudom, hogy volt olyan, hogy megbántottuk egymást, de ezeknek nyoma sincsen. Te vagy az akinek a vállán mindig kisírhatom magam, aki soha nem hánytorgatja fel a hibáimat és akivel mindenen lehet röhögni. úgy őszintén telipofából, hangosan.

A veled együtt megélt dolgokat mindig jól esik felidézni, és még most is röhögök ha meghallok pár szót, mint például, hogy 'Schnitzel- ne nézzél kérlek.' 'labdát-anyád.' ' Kuznetsova-blog.' 'univerzum.' 'mac-milka' 'nadrág-folt' 'ajánlom, hogy most már végre legyél szerelmes mert pofán váglak.' 'érkezés-felelősség.' és ezeket csak mi értjük, de mi nagyon. és ez benne a jó...

Mindenkinek kívánok egy ilyen barátot:

Zsófiána.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoofi.blog.hu/api/trackback/id/tr982539041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása