We are all mad here.

Oly szövetből vagyunk, mint álmaink, s kis életünk álomba van kerítve.

meeting points.

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2011.05.22. 21:59 szia.zsoofi.

Voltunk Nagyváradon verset mondani / Ady Endre-Kocsiút az éjszakában./

 Nagyvárad nagyon szép hely. Számomra is az lett volna, ha előtte szól valaki, hogy ott nem tudok forinttal fizetni, és ezzel megkímél az egész napi éhezéstől. Nagyváradra, és sehova, nem jó menni olyan busszal, amin mögötted 5 intelligencia hányadossal nem rendelkező lány ül, akiknek a beszéd témája a ValóVilág c. kultúrműsor és az emberek lehordása között mozog. Viszont kárpótolt egy gyönyörű sétány a Körös mellett. Ilyen szépet még soha nem láttam. Egyszer majd még szeretnék rajta végigsétálni.

Voltunk Szegeden fellépni / Májvé'/

 Még mindig szeretem Szegedet. Ennek ellenére, ez volt a legrosszabb fellépés, a legrosszabb közönséggel. 2 nagy rontás, egy ember hiány. 2 5 éves kisfiú az elsősorban, akiknek egy olyan darab, aminek a témája, az élet értelme, és a tudatalatti még annyi szórakozást sem nyújt, mint a XXI. század. Ezek után minden életkedvem, és eleve minden kedvem elment, mindenféle koncertektől.

Voltam Szegeden ott aludni.

 Annyira köszönöm, hogy vasárnap, amikkor rájöttél, hogy gyökér vagy, és félrenézted az érettségid időpontját, átjöttél hozzám éjjel 11-kor Szegedről, csak azért, hogy itt aludhass, közben tudtad, hogy én másnap 6kor kelek mert suliba kell mennem. Te mégis megvártál még másnap is, és aztán együtt mentünk át Szegedre, ahol ettünk és ittunk, és te rájöttél, hogy egy automata mosógépet jobb bámulni, mint egy TV-t.  És te pénteken voltál itt aludni, pedig előtte megharagudtál rám, és én elmentem érted és ennek nagyon örülök, mivel kötöttünk fogadást, amit sajnos te nyertél, ezért jövőhét pénteken és szombaton is nálad kell aludnom úgy, hogy a szombatot strandolással töltjük. Pedig ha elmentél volna bulizni, akkor vetkőző pókerezhettünk volna.

szeretlek.

Voltunk strandolni / Mórahalom/

 Rájöttem, hogy strandolni nem is olyan rossz dolog. Szeretem a szaunást. Szeretem a kavicsos medencét, amiből, ha kijövök úgy érzem, hogy nincsen lábam. Szeretek napozni és közben Cosmopolitan-t olvasni. Szeretek egészségesedni. Viszont még mindig gusztustalannak tartom zsíros ételek fogyasztását zsíros emberek által, főleg egy szál fürdőruhában. Ezért próbáltam takarásban enni a hamburgerem, és kiélvezni a trópusi shake-em minden egyes percét.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoofi.blog.hu/api/trackback/id/tr872924796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása