We are all mad here.

Oly szövetből vagyunk, mint álmaink, s kis életünk álomba van kerítve.

meeting points.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.04.12. 18:34 szia.zsoofi.

Nem akarom látni. Nem akarom hallani. Nem akarom érezni. Nem akarok vele találkozni. Nem akarom, hogy létezzen.

Önző vagyok. Csak magamnak akarlak. Túlságosan ragaszkodok. Rád akarom erőltetni az akaratom. Azt akarom, hogy te is így érezz. Őszinte vagyok. Az a baj, hogy ezt mindenkitől elvárom. Nem vagyok toleráns. Nem tudok felejteni... semmit. Az álmaim éltetnek. Rólad is vannak, igen. Ragaszkodok az álmaimhoz is. Nem érdekel, hogy mi van veled, veletek ameddig nekem jó. Nem tűröm, ha lenéznek. Nem bírom elviselni azt, ha valaki nem kedvel, én viszont nagyon kevés embert tartok valamire. Mindenről meg van a véleményem, amit mindenkivel vagy elfogadtatok, vagy semmi sem érdekel. Ideges leszek, ha nem kapok elég figyelmet. Ha nem keresik a körülöttem lévő emberek a társaságom, akkor mérges vagyok, én viszont senkihez nem szólok magamtól egy szót sem. Nekem minden kell, és nem engedek senkit és semmit, és mindenre emlékszem.

Úgy érzem, hogy nem vagyok egy jó ember...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoofi.blog.hu/api/trackback/id/tr752820839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása