We are all mad here.

Oly szövetből vagyunk, mint álmaink, s kis életünk álomba van kerítve.

meeting points.

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

force out of sh*ts.

2010.11.07. 19:27 szia.zsoofi.

tulajdonképpen mindennapjaimat általában úgy élem, hogy bennem van az a tudat, hogy jelentéktelen vagyok... ez most nem egy ilyen önbizalom hiányos kijelentés, meg nem arra hajtok, hogy mindenki elkezdjen sajnálni, csak arra utalok, hogy senki számára nem vagyok nélkülözhetetlen. Ettől függetlenül én még nagyon szeretem a szürke kis hétkönapjain a suli falain belül vagy kivül, és élvezem különleges pillanataim minden egyes percével együtt.

most itt arról van szó, hogy egy körülbelül 5 fős társaságot akart valaki elcipelni több tíz kilométerekkel arrébb, csak azért mert annak az esélye, hogy én  egy helyiségben leszek vele esetleg több mint egy órán keresztül 80% felé ugrott... ilyen döntések és kijelentések után látom azt a nagy nullát a fejem mellett amikor belenézek a tükörbe és az a szomorú, hogy nem csak, hogy jelentéktelen vagyok, hanem még az emberek is menekülnek előlem, és ilyenkor egyszerűen csak nem értem... és... és... eléggé fáj is... iszonyatosan bántó...

most így elgondolkoztam, hogy valójában milyen szerepet is töltök be a társadalomban...?

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoofi.blog.hu/api/trackback/id/tr122431887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nehiddel 2010.11.07. 21:08:23

Hasonló érzések kavarognak bennem is, jó lenne ezt megbeszélnünk. Felhívhatlak telefonon? Kattints a nevemre és dobj egy üzit, kérlek.

ria.nás 2010.11.08. 20:59:39

Bár nem nagyon értem, de nekem például igazán fontos vagy. Lehet, hogy ez sovány vigasz, vagy nem számít, de ettől még így van.
süti beállítások módosítása