We are all mad here.

Oly szövetből vagyunk, mint álmaink, s kis életünk álomba van kerítve.

meeting points.

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

ölni tudnék.!

2010.11.05. 23:20 szia.zsoofi.

Úgy volt, hogy blogszünet... hogy adok időt magamnak, hogy alakuljanak a dolgok, minden beleszólás nélkül. DE MOST MÉRGES VAGYOK.!

Most megtudnálak verni.! Téged is az összes ribancoddal együtt, akikkel levelezel, akiket fűzől, és akiknek a csoportja minden vasárnap gazdagodik egy taggal.! Mérges vagyok rád.! Nagyon.! Nem veszed észre, hogy engem nem érdekel?! Nem veszed észre, hogy nem nekem kéne eldicsekedni ezekkel a hódításaiddal?! TE TÉNYLEG ENNYIRE VAK VAGY??!!!

Engem nem érdekel B. meg A. meg hogy F. mennyire szép.! Egyáltalán, hogy jutnak olyan dolgok eszedbe, hogy nekem dícséred vagy 10 percig?! Mi a francnak nyomogatod elöttem a telefonodon a facebook-ot, hogy megnézd írt-e valamelyik?????!!!!!! Úgy tökön tudnálak rúgni!!!!!

És...és... és őt miért nem  tudod elengedni??!!! MIÉÉRT??!! Miért nem birod ki, hogy ne írj neki vissza?? hm??!!!

Nagyon régen voltam ennyire mérges, hogy valakit magamban egészen Szentestől Mindszentig magamban osszak.! Sőt rád még soha nem voltam mérges.! De hogy már rögtön ilyen szinten kezdem el érezni ezt a dühtaz még engem is meglep.!

Már bánom hogy másfél órával ezelött ott a padon nem álltam fel és nem léptem le szó nélkül...

és még ezt tudnám ragozni, de az nagyon csúnya lenne szóval inkább megfontolom, hogy megiszom-e még ezt az egész üveg bort itt mellettem ahelyett, hogy itt tovább írogatnék...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoofi.blog.hu/api/trackback/id/tr452426904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nehiddel 2010.11.06. 09:14:06

Gigalájk, nagyon jó!
süti beállítások módosítása