We are all mad here.

Oly szövetből vagyunk, mint álmaink, s kis életünk álomba van kerítve.

meeting points.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.04.24. 13:55 szia.zsoofi.

Ma akkorát, de akkorát fogunk bulizni, mint még soha. Mission van, mondjuk a pontozásokkal nem vagyok tisztában, de nem is ez a lényeg, hanem, hogy ne legyek 0 pontos hajnal2-re.

Azt hiszem mindent lehet kontrollálni, vagy megtanulni kontorollálni, én most eldöntöttem, hogy a "leszarom. nemérdekel." érzés elsajátításába kezdek , aztán hogyha sikeresen elértem a célom a " nempánikolok. uugyisleszvalahogy." lesz a következő. Egész jó úton haladok, bár lehet,hogy csak azért érzem azt,hogy nem érdekel mert fáradt vagyok és még érezni és gondolkodni is lusta vagyok, de szerintem optimista leszek és eldöntöttem, hogy ez nem így van, hanem kontrollálom magam pszicholoogiai úton. pont.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoofi.blog.hu/api/trackback/id/tr361947901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása