We are all mad here.

Oly szövetből vagyunk, mint álmaink, s kis életünk álomba van kerítve.

meeting points.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.04.29. 20:20 szia.zsoofi.

Nem értem miért mondják azt, hogy egy ember nem kifejezhető számokban... pénzi értkékben. Persze az a normális ha ez tényleg így van, én sem tudom és nem is akarom megmondani, hogy 'mennyit érnek' a barátaim számokban, mert nincs akkora szám, de úgy nézki, hogy tudom, hogy mennyit érek én, mennyi az én áram... 500 Ft. Mindösszesen egy energiaital és féldoboz cigi. Ohh.. majd elfelejtettem, egy hétvégére kölcsönadott fényképező is... ha ez számít valamit. Büszkének kéne erre lennem? Örülnöm kéne neki? Valahogy csak szánalmasnak érzem... Nem a kúrváknak szoktak fizetni a szexért? Túlságos elvonatkoztatás erre gondolni? Ha nem lenne szörnyike látnál egyáltalán még többet?

Egyszerűen imádom a költői kérdéseket.

" I'm just waiting for this to come... something to happen... but u know what Stella? maybe I'm just tired of waiting..." Ted Evelyn Mosby. (L)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoofi.blog.hu/api/trackback/id/tr921962759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása